poniedziałek, 21 maja 2018

No wkońcu się zebrałam żeby to napisać, czyli dostawa hehe

HejHej!

Em, no, sory, że tak długo nic się nie pojawiało, ale mam dużo nauki, nic nie poradzę.
No, w piątek doszła nowa dostawa.
 

Na pierwszy ogień idzie czarna sukienka. Jak dla mnie jest śliczna, jeszcze ten kołnierzyk awawaww.
 
 
 Kolejne śliczne rzeczy ahh. Koszula jest piękna, droga, ale nadal piękna. Koszulka też jest śliczna, taka uniwersalna, śliiiiiczneee.


Spódniczka też jest piękna, jak prawie wszystko z tej dostawy haha. Cena supi, wygląd też. Czego chcieć więcej?


Sorry, ta jakość feefee
 No, spodnie mi się nie podobają. Może gdyby były za diamenty kupiłabym, ale nie, są pospolite pf
 
 
 Mój ulubieniec dostawy. Są takie piękne, że aż szkoda pisać, nie gadać (Jakie to suche haha). Podoba mi się w nich to, że są w dwóch różnych kolorach, jednak nie pogardziłabym, gdyby były jeszcze w wersji całej czarnej i całej białej. ;)
 
 
 Mi włosy się średnio podobają, jednak kupiłam pierwszą wersję. Wyglądają trochę jakby ktoś dopiero co się obudził. c:
 
 
 Kolejną rzeczą jest taka torebka. Jak dla mnie jest śliczna, taka uniwersalna.
 
 
 
 No mi się ta kamiezelko - kurtka nie podoba. Nie kupiłam.
 
 
 Poprostu nie.
 
 
 Soczewki, no, nie są jakieś piękne, ale brzydkie też nie. I tak ich raczej nie kupię.
 
 
 Podoba Wam się kolekcja? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz