sobota, 5 maja 2018

Nowa wiosenna dostawa.

HejHej
Wczoraj na Momio doszła nowa kolekcja.

Na pierwszy ogień idzie ta sukienka. Wg mnie jest ładna, ale trochę pogrubia postać :'D. Zastanawiam się nad kupnem.


Następna jest taka bluzka. Jak dla mnie jest śliczna, mój ulubieniec dostawy.


Spódniczka jest ładna, ale nie powalająca. Może ją kupię.


Spodnie są śliczne, kupiłam je. Cena jednego szafira jest fajna, a dwóch już mniej :d



Buty są kolejną śliczną rzeczy z tej dostawy. Oczywiście je kupiłam.

To jest okropne. Jak już ta kolekcja jest wiosenna, to niech w czapkach będzie jakiś zacny wianek, a nie coś przypominające kaczke :c


Włosy są piękne, kupiłam blond wersję. Chciałabym kupić wszystkie.


Fajna torebka, fajna cena. Pewnie ją kupię.


A to to piękne jest, nic więcej. Po prostu pięęęękne.


Takie sobie, nic pięknego. Może kupię.


A na koniec idą takie okularki. Są ciekawe, fajne kolory. Może je kupię.


Ogólnie dostawę oceniam 9/10.

Podoba Wam się dostawa?

1 komentarz: