poniedziałek, 14 maja 2018

Nowe prezenty!

Dzisiaj ok. 15:40 zawitały nowe prezy.
Mam dzisiaj stresujący dzień, więc opinię dam jutro.


Spodnie 1: Awww ładne, ale są za szafiry.
Spodnie 2: Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia.



Bluzka 1: Ładna i tania, przyda się do looków.
Bluzka 2: Nie lubię bluzek z długim rękawem i do tego tych kolorów.



Bluza: Dzięki Momio, że dodano coś świątecznego, jak przecież zaraz jest lato.
Kombinezon: Ładny, lecz nie noszę takich strojów na Momio.



Sukienka: Zakochałam się w niej, uwielbiam połączenie bluzy i sukienki.
Kurtka: Nie jest za ładna, ale i tak mi się podoba.



Kurtka: Dziwny krój, nie podoba mi się.
Buty: Podobne do tamtych, które były w poprzednich prezentach, ale i tak loff.



Torebka: Podoba mi się, ale nie noszę takich krojów.
Włosy: Kocham, jedne z najlepszych włosów z prezów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz