niedziela, 22 kwietnia 2018

Nowa dżunglowa dostawa. :D

HejHej

W ostatni piątek na Momio doszła nowa kolekcja. Jest ona o tematyce dżungli.



Na pierwszy ogień idą kombinezony. Mi się nie podobają. Nie kupię.





Następnie taka sukienka. Jak dla mnie jest śliczna, zastanawiam się nad kupnem.





Buzki jak dla mnie ładne, uniwersalne. Fajna cena, kupiłam.





Bluzki we wzorki zebry. Różnią się tylko długością. Nie lubię takich wzorów, nie kupię.





Pierwsze spodnie są bardzo ładne, gdyby były za diamenty kupiłabym, a przez to, że są za szafiry to raczej ich nie kupię.
Drugie spodenki są kompletem do bluzy. Tak jak wyżej pisałam, nie podoba mi się wzór zebry. Ich też nie kupię.





Ładne, tanie buty, kupiłam.





Nie lubię kapturów na momio, nie kupię.






O, a tutaj Momio mile mnie zaskoczyło. Rzadko pojawiają się włosy tego typu. Zastanawiam się nad kupnem.





Ładne,  kupiłam.




Może jakby były za diamenty kupiłabym, ale wolę oszczędzać szafiry.



Podoba Wam się kolekcja?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz